Corfu 2012-7.den

29. července 2012 v 17:46 | majinka

7.den(18.7.)
-Dnes náročný výletový den
-Název výletu:Parga Paxos

-Vstávání o 7 není zrovna moje gusto,zvláště pak o prázdninách.Při snídani jsem byla nervózní takže jsem toho moc nesnědla.Přesně v 7.50 mám jít pro předem obědvané "obědové balíčky".Přinesli nám je v krásných papírových zelených taškách.Skládají se z:vody,toustu(šunka,sýr),pomeranče.
-Vydali jsme se k malýmu mostku kde nás měl vyzvednout autobus na výlet.Netrvalo dlouho a byl tu.Nasedli jsme do skoro plného busu a zas frčeli dál.Měli jsme namířeno do přístavu kde kotvila naše lodička,lépe řečeno spíše LOĎ.;)
-Vystoupili jsme z autobusu a naše průvodkyně(Angličanka)nám dala papírky pro vyplnění.Odevzdali jsme je a museli jsme se vyfotit z hrozně divnym chlapem.Jelikož jsme nastoupili mezi posledníma nezbylo nám už moc míst k sezení.Proto jsme se usadili na lavici vzadu v lodi.Hrozně to tam drčelo,tak jsem se šla s mamkou projít a podívat se jak to na lodi vypadá.Bylo sezení i nahoře a dole bylo to sezení docela luxusní.Našli jsme papír kde bylo napsáno jak dlouho pojedeme.Takže:čekali nás 2h 30min cesty.Hrúúza!
-První zastávka byla v malé vesničce PARGA která leží na pobřeží pevniny,tedy Řecka.Měli jsme 2h "rozchod" a tak jsme si jí šli projít.Vidělli jsme spoustu zajímavých věcí ale nakonec koupili jen pohled s kočkami a jahodovou tříšť.Našli jsme zajímavý obchůdek plný krásných plavek.;)
-Cesta na ostrov Paxos byla příšerná.Všem bylo vedro a všichni byli unavení.Mě bylo blbě->asi mořská nemoc.Cesta trvala nekonečnou hodinu a my to naštěstí přežili.
-Na patosu jsme mohli jet autobusem po celém ostrově.Tak jsme vybrali možnost klimatizovaného busu.cesta do přístavu Lakka(který byl úplně nahoře)byla dlouhá pouze 8km.Tam jsme měli 20min pauzu.My jsme zašli do místní pekárny a koupili si kus pizzy.S pizzou v ruce jsme tam prošli pár uliček a vrátili se k autobusu a cestou koupili v Marketu vodu.Jeli jsme zase zpátky dolů k naší lodi.Cestou jsme se zastavili na krásné vyhlídce kde jsme uviděli loď s českou vlajkou.Když jsme se s busem vrátili do dolního přístavu,zbývalo nám ještě dost času do odjezdu.Takže si mamka koupila olivový olej(raději v plechovce).
-Jelikož jsme na loď přišli brzo bylo skoro všude volno.Nejprve jsme šli zas dozádu ale mamka potom přišla s tím že je volno nahoře na lehátkách.Takže bylo rozhodnuto.Zbývající 2h 30min cesty na Corfu budeme strávit na čerstvém vzduchu.Uvelebili jsme se v první řadě a užívali jsme si naše skvělé místo.Mělo to nevýhody:nesměli jsme chodit dolů kvůli vlnám,bylli jsme od těch vln celý mokrý a slaný(což nám ale nevadilo).
-Cesta zpět utekla docela rychle,když pouštěli pořád jednu a tu samou písničku.V přístavu na nás čekal(ze všech 6 asi nejmenší)autobus,který nás odvezl do Ermones.Měli jsme hlad a byli jsme rádi že jsme přežili tu naší mořskou nemoc.Po večeři jsme se všichni svižně osprchovali a zalezli do postele.:OO:/zzz

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.