Červenec 2012

Corfu 2012-12.den

30. července 2012 v 13:04 | majinka

12.den(23.7.)
-Dnes je den odjezdu,což znamená žeuž zanedlouho uvidím mýho pejsánka Charleyho.
-Vstávala jsem po půl osmý a šli jsme na snídani.Když jsme přišli,s mamkou jsme šli k moři(naposledy),Filip odmítl jít s námi,prý si nechce namočit vlasy,protože už nemá tužidlo.To dává logiku nee?? J
-Moře bylo po ránu hrozně studený.Skoro nikdo jiný tam nebyl.My jsme tam nevydrželi ani půl hodiny.
-Na pokoji jsme zbalili poslední věci a šli si ještě na chvíly číst.Před 12 jsme na recepci odevzdali klíče od pokoje a uvelebili se na gaučích s polštářema s americkou vlajkou.
-Vždy na jídle dáváme talíře na kraj stolu.Dnes na obědě také,a když pro ně přišla "Obarvená blondýna" a chtěla je zvednout,zrovna zafoukal vítr a Filip si myslel že ty talíře padají(když je to blbost)a natáhl se pro ně.Rozesmál nás všechny,dokonce i věčně vážnou "Obarvenou blondýnu".
-Luštili jsme,hráli hry,četli v pohodlí recepce(s klimatizací).
-Mamka,že si tu ještě nedala to "Ledový kafe".A tak jí ho Filip přinesl.A dokonce i mně Frapé chutnalo tak jsem došla ještě pro dvě-Filipovi a mně.Nevypila jsem ani půlku a udělalo se mi tak špatně,že jsem prohlásila: "Kafe už nikdy víc!"
-Na večeři jsem zjistila že se se mnou Saxána asi nebaví.Byla nějaká divná,ale stejně se mi po ní bude Stýskat.:)
-V devatenáct čtyřicet jsme čekali na taxík na letiště.Ale bylo už po třičtvrtě a pořád nic.Nakonec nepřijel taxík ale autobus a ještě k tomu pozdě.Řidič busu samozřejmě hulil.Chytli jsme kolonu,takže když jsme konečně dorazili měli jsme parádní zpoždění a stáli jsme úplně na konci dlouhé fronty.Když jsme se zbavili kufrů a dostali letenky,šli jsme na záchod a rovnou dál.Letenky a pasy jsme museli ukázat ještě hodně krát.Místo v 10(noční let)jsme odlítali ve třičtvrtě.V letadle to bylo hezký,z okénka jsme se koukali na vzdalující se světla na ostrově Korfu.
-Když jsme přistáli(letěli jsme fakt chvilku),byli jsme rádi za naše velké letiště oproti Kerkyře,vzali jsme kufry a počkali venku na dědu.Hotoví jsme byli už v 11.Děda přijel asi v půl 12,protože jsme měli v 11 teprve přiletět tak aby tam nemusel čekat.
-Stavovali jsme se u babičky pro Charleyska a domu jsme se dostali v půl druhý.:))

Corfu 2012-11.den

30. července 2012 v 13:04 | majinka

11.den(22.7.)
-Spali jsme jak nejdéle to šlo.Snídaně(alespoň moje)byla lehká.
-Četla jsem Marleyho hrozně dlouho.Když jsme se konečně pořádně probrali šli jsme si s mamkou zaplavat do bazénu.Já poprvé do bazénu;).Dali jsme si 5 a půl bazénu(ta půlka je ke schůdkům).
-K moři jsme vyrazili až kolem půl páté a za moc to nestálo.Při potápění mě to moc nebavilo,nic nebylo(skoro nic)přes špinavou vodu vidět a když jo tak pořád to samí co dřív.
-Po večeři jsme šli zas do nedalekého obchodu a koupili si oříšky(buráky)na které jsem ten den měla hroznou chuť.

Corfu 2012-10.den

30. července 2012 v 13:03 | majinka

10.den(21.7.)
-Dlouho jsem spala,po snídani si četla "Marley a já" a psala tento deník.
-Odpoledne jsme v plavkách jeli(ještě dnes vypůjčeným)autem na "Mušličkovou pláž" u jezera Korrision.Byli jsme tam tenkrát před třemi roky a dali jsme jí to jméno.
-Letos tam moc mušlí nebylo->ale díky bohu, museli bychom je všechny táhnout domů.Vzala jsem si potápěčské brýle a určitě hodinu jsem se potápěla-přitom hledala mušle,nějaké jsem našla.
-Poté jsme ještě byli s Filipem ve vodě a dělali kraviny.Začala mi být zima tak jsem vylezla z vody,zabalila se do mé červenošedé osušky a zjistila jsem že je čtvrt na sedm.Proto jsme se převlíkli,zbalili věci a jeli zpět.
-Tam jsme jeli kolem pobřeží,po kopcích,hroznýma serpentýnamaàhrůza.
-Zpět jsme jeli druhou stranou=přes Moraitiku do Merkury a pak k nám do Ermones.
-Přijeli jsme asi v osum ,dali klíče od auta na recepci a odnesli všechny věci na pokoj.
-Po večeři jsme si všichni sedli na naší velkou dvojpostel,jedli(dnes koupený)brambúrky s příchutí olivového oleje a přitom se střídali ve čtení povídek od Pavly Smetanové- Pod cypřišem se sklenkou ouza a jiné příběhy.
-Cestou zpět před námi jelo auto s "přívěsem" kde seděl celkem malý chlupatý pejsek.Zrovna jsem si ho prohlížela,když on najednou vyskočil z přívěsu a najednou byl na silnici mezi auty.Hrozně sem se lekla a byla připravená vystoupit a jít ho chytit ale nevěděla jsem jestli to ten pán ,co řídil to auto ví.Jeli jsme dál a ten pán naštěstí zastavil.Ukázala jsem mu směr kudy se pejsek dal ale stejně jsem byla nějak nesvá že jsem mohla udělat víc.:/
-Na mušličkový pláži byl krásný bílý pejsek,který měl svoje lehátko-hrozně roztomilí.:**

Corfu 2012-8. a 9.den

29. července 2012 v 17:47 | majinka

8.den(19.7.)
-Kvůli včerejšímu náročnému výletu,vstávání až v 9:15,což je tady neobvyklé.
-Až nám slehla snídaně šli jsme k moři.Brali jsme brýle že se kouknem na rybyčky.Já jsem se koukala poprvé,bylo to nádherné.Úplně jiný svět a všechno tak zblízka.Žádné rybičky tu ale nebyli,občas hejno či dvě,jedna rybka->asi je odnesli ty velké vlny.Ale našli jsme vodní "ježky"na velkých kamenech pod vodou,tich tam bylo hodně.
-Předtím jsem dočetla knížku "Kašlu na lásku"(Barbara Novaková)
-Po delší obědové pauze jsme se opět vydali do moře. - Tentokrát plavat.Šlo to dobře,moře nás krásně nadnášelo.
-Po večeři šli mamka s Filipem vyzvednout auto(které máme půjčené na 2 dny-pát,sob)
-Šli jsme na krátkou večerní procházku ke schránce na poštu.--- Poslali jsme pohledy ->Roubínům,Toncarům a já samozdřejmě paní učitelce Čejkové.

9.den(20.7.)
-Dnes ráno brzké vstávání o 7 hodině.Po snídani vyrážíme na tržnici do Merkury.
-Sedíme nabalený(vodou a žvejkami)v autě a mamce nejde zadat zpátečka.Zkouší to pořád dokola ale auto jede pořád jen dopředu.Já začínám v hlavě vymýšlet co budeme dělat,co řeknu do telefonu průvodkyni… a pak se ozve Filip: "A neříkal ten chlap,náhodou,něco s tim tlačítkem??" No samozřejmě.Mamka zmáčkla tlačítko a už jsme jeli do zádu. :D :D
-Po dlouhém objíždění Merkury,mamka konečně dobře zabočila na parkoviště.prošli jsme tržiště,kde prodávali ryby a zeleninu s ovocem.Potom jsme pátrali po různých malých uličkách,dostali se až k moři,mě začala týct krev z nosu,všude spousta motorek a aut.
-Když jsme dorazili zpět na pokoj,mamka šla plavat do bazénnu a já jsem asi usnula.
-Po obědě jsme šli do moře.Měli jsme v plánu prozkoumat(potápěčsky)druhou stranu.-Tady bylo víc ryb než včera na druhé.Střídali jsme se z mamkou->pořád přehazovali brýle.Akorát to tam na některých místech bylo málo hluboký,kvůli vysokým kamenům.Já jsem se o ně samozřejmě šikovně kopla-Takže mi tekla krev.
-Asi v půl šestý jsme odcházeli od moře.Dříve než normálně takže jsme se všichni stihli vysprchovat před večeří.
-Hned po večeři jsme vyrazili do noční Merkury,hlavního města Korfu.Tentokrát jsme zaparkovali o něco rychleji,na stejném místě jako ráno.Prošli jsme se po promenádě,okolo moře plného lodí,až k mlýnu a zpět.Cestou jsme se snažili vyfotit osvícenou Starou pevnost ale po několika neúspěšných pokusech,jsme focení vzdali úplně a prohlásili že vzpomínky jsou lepší.
-Zase jsme se proplítali uličkami okolo kostela,chodili jsme i po těch jako ráno.Bylo hezké vidět jak jsou zdejší kavárny po půl desáté večer přeplněné.Holt tady teprve teď začal "den".
-Po hodinovém kroužení kolem Merkury se mamka dostala přece jenom na správnou silnici směřující k Ermones.To mi s Filipem už upadli do spánku,oba na zadních sedačkách.
-Když jsme dojeli do hotelu bylo krátce po dvanácté a já už po čtvrt zase spala v klidu hotelového pokoje…

Corfu 2012-7.den

29. července 2012 v 17:46 | majinka

7.den(18.7.)
-Dnes náročný výletový den
-Název výletu:Parga Paxos

-Vstávání o 7 není zrovna moje gusto,zvláště pak o prázdninách.Při snídani jsem byla nervózní takže jsem toho moc nesnědla.Přesně v 7.50 mám jít pro předem obědvané "obědové balíčky".Přinesli nám je v krásných papírových zelených taškách.Skládají se z:vody,toustu(šunka,sýr),pomeranče.
-Vydali jsme se k malýmu mostku kde nás měl vyzvednout autobus na výlet.Netrvalo dlouho a byl tu.Nasedli jsme do skoro plného busu a zas frčeli dál.Měli jsme namířeno do přístavu kde kotvila naše lodička,lépe řečeno spíše LOĎ.;)
-Vystoupili jsme z autobusu a naše průvodkyně(Angličanka)nám dala papírky pro vyplnění.Odevzdali jsme je a museli jsme se vyfotit z hrozně divnym chlapem.Jelikož jsme nastoupili mezi posledníma nezbylo nám už moc míst k sezení.Proto jsme se usadili na lavici vzadu v lodi.Hrozně to tam drčelo,tak jsem se šla s mamkou projít a podívat se jak to na lodi vypadá.Bylo sezení i nahoře a dole bylo to sezení docela luxusní.Našli jsme papír kde bylo napsáno jak dlouho pojedeme.Takže:čekali nás 2h 30min cesty.Hrúúza!
-První zastávka byla v malé vesničce PARGA která leží na pobřeží pevniny,tedy Řecka.Měli jsme 2h "rozchod" a tak jsme si jí šli projít.Vidělli jsme spoustu zajímavých věcí ale nakonec koupili jen pohled s kočkami a jahodovou tříšť.Našli jsme zajímavý obchůdek plný krásných plavek.;)
-Cesta na ostrov Paxos byla příšerná.Všem bylo vedro a všichni byli unavení.Mě bylo blbě->asi mořská nemoc.Cesta trvala nekonečnou hodinu a my to naštěstí přežili.
-Na patosu jsme mohli jet autobusem po celém ostrově.Tak jsme vybrali možnost klimatizovaného busu.cesta do přístavu Lakka(který byl úplně nahoře)byla dlouhá pouze 8km.Tam jsme měli 20min pauzu.My jsme zašli do místní pekárny a koupili si kus pizzy.S pizzou v ruce jsme tam prošli pár uliček a vrátili se k autobusu a cestou koupili v Marketu vodu.Jeli jsme zase zpátky dolů k naší lodi.Cestou jsme se zastavili na krásné vyhlídce kde jsme uviděli loď s českou vlajkou.Když jsme se s busem vrátili do dolního přístavu,zbývalo nám ještě dost času do odjezdu.Takže si mamka koupila olivový olej(raději v plechovce).
-Jelikož jsme na loď přišli brzo bylo skoro všude volno.Nejprve jsme šli zas dozádu ale mamka potom přišla s tím že je volno nahoře na lehátkách.Takže bylo rozhodnuto.Zbývající 2h 30min cesty na Corfu budeme strávit na čerstvém vzduchu.Uvelebili jsme se v první řadě a užívali jsme si naše skvělé místo.Mělo to nevýhody:nesměli jsme chodit dolů kvůli vlnám,bylli jsme od těch vln celý mokrý a slaný(což nám ale nevadilo).
-Cesta zpět utekla docela rychle,když pouštěli pořád jednu a tu samou písničku.V přístavu na nás čekal(ze všech 6 asi nejmenší)autobus,který nás odvezl do Ermones.Měli jsme hlad a byli jsme rádi že jsme přežili tu naší mořskou nemoc.Po večeři jsme se všichni svižně osprchovali a zalezli do postele.:OO:/zzz

Corfu 2012-5. a 6.den

29. července 2012 v 17:46 | majinka

5.den(16.7.)
-byla jsem u moře ale bylo mi vedro ,a hrozně velký vlny.
-četla jsem si "Kašlu na lásku"
-večerní procházka->na kobylkovou cestu
-vážně,byli tam prostě samí kobylky.A já pořád ječela protože mě Filip srašil.Byla tam už docela tma takže jsme nešli až na konec.Fotili jsme.

6.den(17.7.)
-Snídaně:hlášky
Filip: "Vlasy jsou základ života."
Filip: "Já si nemyju obličej,to je pro ženský!"
-čtení,luštění
-moře->hrozný vlny,Filip mě pořád přemlouval abych tam šla s ním(mě se do těch vln prostě nechtělo),nakonec sem se nechala přemluvit.://,bylo to hrozný,Fíla chtěl pořád plout na "příšeře" dál a dál … A tak sem ječela a ječela až ho to konečně přemluvilo.
-Řešení na recepci
Docela dlouho jsem se modlila aby dnes na recepci nebyl ten chlap co první den.Ráno jsem musela obědvat na zítra "obědový balíček".To se mi docela snáz povedlo jelikož sem to měla od průvodkyně napsaný na papírku.Po obědě jsem ale měla jít na recepci s knížkou(kterou si mamka od průvodkyně koupila,ale zjistila že je s věnováním pro onu průvodkyni)na vyměnění za jinou.Lépe řečeno šla jsem tam dát knihu,a pak si pro "jinou" přijít.To už bylo o více mluvení.Připravila jsem si pár frází.Nakonec jsem to vše zvládla a když jsem si pro knížku šla potom jen mě s úsměvem přivolala a mluvení už jsem nepotřebovala.;)
-Večer nám na pokoji netekla voda a vysprchovat jsem se stihla jen já a Filip.Mamka šla zkusit sprchu v hlavní budově.Ani tam moc netekla.Když šla zpět nahoru počítala kolik k nám vede schodů(od bazénu) a je to :112 !

Corfu 2012-3. a 4.den

29. července 2012 v 17:45 | majinka

3.den(14.7.)
Snídaně byla poměrně brzy->oproti včerejšku,ale Filipa jsme stejně nemohli zbudit
==samozdřejmě na sladko, musli a sladké "zákusky"
-Po snídani jsme vyrazili na prohlídku blízké vesničky.Zjistili jsme že se v Ermones nachází 4 hotely.Šli jsme vypátrat kam jezdí autobusy(a jak ten autobus vůbec vypadá …;D),na jsme uviděli želvu,krásnou,celkem malou želvu žijící ve volné přírodě;).
-Na oběd i na večeři jsme (já a mamka)vždy ochutnali něco "víc" místního,Filip však něco takového NERISKOVAL!:D
-Před večeří jsem se šla opalovat(do stínu:D)s podruhé čtenou knihou "Lásky jedné rusovlásky".
-po večeři následovala procházka k mostku a okolo spátky.Zůstali jsme na schodech před restaurací do pozdního setmění.

4.den(15.7.)
Na snídani jsem zkusila vajíčka,prostě na slano.
-Hrozně obdivuju jednu zdejší servírku.Říkáme jí Saxána.Má rudě červený vlasy,hrozně divně vlnitý a vždy bílou košily a černý kalhoty.Mamka jednou prohlásila že je to hrozně správňácká servírka,protože pořád všechno kontroluje-vlastně tehdy jsem si jí poprví všimla a od tý doby jí obdivujem,,je fakt skvěláJ.
-Dnes jsme si všimli Nového číšníka.Vlastně všimli->spíš,na kraj stolu vždy pokládáme dojedené talíře a dnes je chtěl odnést on.Ale u vedlejšího je pobral taky a nějak toho bylo hodně a asi dva talíře spadli na zem a rozbili se.Mamka říká že to bylo kvůli mně,prý sem se mu líbila a tak byl nervózní … No nevíím. - U večeře jsem byla chvíli u stolu sama a on->zase ten číšník,chtěl odnést talíř po Filipovi.A spadla mu z něj vidlička.Já jsem zadržovala smích protože jsem si spoměla na dnešní oběd.Mamka řekla že bysme mu měli vymyslet přezdívku jako Saxáně.Takže se zněj stal pan Brejličky-protože má brejle.Filip ho potom začal přiřazovat k lidem který zná a řekl že je to Adam Studený nebo Martin Míchal ve staršim podání.:D
-Dnes byl čtecí den,aspoň pro mě.Dočetla jsem "Lásky jedné rusovlásky" a pokračuji v "Kašlu na lásku".

-Vždy když mamka přijde do jídelny prohlásí: "Nemám hlad.".Nakonec to dopadne tak že sní alespoň dva vrchovatě naložený talíře:D

Corfu 2012-2.den

29. července 2012 v 17:43 | majinka

2.den(13.7.)
Snídaně->velký výběr;D, musli
Sezení u bazénu s lušťovkama.
Odpoledne přišla paní Chaloupková(od Fischera)
-pomohla nám s:klimoškou,autem,výletem, koupili jsme si 2 knížky(P.Smetanová)

Corfu 2012-1.den

29. července 2012 v 17:42 | majinka

Odteď budete mít možnost číst si z mích "soukromých" poznámek a deníčku Corfu podruhé.

CORFU 2012 Hotel:Rosabella-Ermones

1.den(12.7.)
Příjezd,složité ubytování(museli jsme každý vyplnit kartičky)->nešla nám klimatizace.Přijeli jsme taxíkem,kterým jsme mimochodem jela poprvé.
Pití-na průzkum jsem šla s Filipem,u baru vedle bazénu jsme viděli JIŘINU BOHDALOVOU,což je fakt náhodička:Jsme v Řecku,které má tolik ostrovů,a zrovna v našem hotelu je ubytovaná česká herečka:D-tak nwm jestli to byla ona.
Večeře byla skromná-9h večer-hranolky a divný masový koule,mrkev=na mini talířku protože já prostě nemám hlad!!;D
Procházka u moře,konečně sprcha, du spát …